۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۸:۳۱

ابراهیم وادی در گفت‌وگو با مهر:

حفظ جایگاه طبیعت هدف اصلی ماست/مدعیان هنوز مشخص نیستند

حفظ جایگاه طبیعت هدف اصلی ماست/مدعیان هنوز مشخص نیستند

سرمربی تیم والیبال طبیعت معتقد است هنوز مدعیان اصلی رقابت‌های لیگ برتر والیبال مشخص نشدند ولی با تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند که جایگاه تیم طبیعت را در جدول حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دو هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال گذشته و تیم طبیعت در هفته اول و دوم رقابت‌های لیگ تیم‌های مس رفسنجان و صنعتگران امید را با نتیجه سه بر صفر شکست داد و هم اکنون در صدر جدول قرار دارد. شاگردان وادی امروز باید به مصاف تیم فولاد سیرجان قهرمان سال گذشته مسابقات لیگ برتر والیبال بروند.

ابراهیم وادی سرمربی تیم والیبال طبیعت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره شرایط لیگ برتر والیبال گفت: تیم‌ها در هفته اول و دوم هنوز سروشکل درست و حسابی نگرفته‌اند، تا حدودی از نظر آماری همدیگر را نمی‌شناسند و با آمادگی کامل در لیگ حضور ندارند. همه تیم‌ها قبل از لیگ چند مسابقه تدارکاتی انجام داده بودند. در کل بازی‌های خوبی بود اما نتایج به این صورت نمی‌ماند و قطعاً تغییر می‌کند.

وی با اشاره به صدرنشینی تیمش در لیگ برتر والیبال با کسب دو پیروزی متوالی گفت: خدا را شکر در هفته اول و دوم لیگ توانستیم دو پیروزی با نتیجه ۳ بر صفر به دست بیاوریم اما این پیروزی‌ها در ابتدای فصل است و رفته رفته شرایط مسابقات متفاوت خواهد شد. بنابراین نباید روی این پیروزی‌ها حساب باز کنیم. از حالا به بعد رقابت سخت‌تر می‌شود و تیم‌ها برای رسیدن به کورس قهرمانی همه تلاش خود را به کار می‌گیرند.

وی گفت: خوشبختانه تیم طبیعت شرایط خوبی دارد. ما همگی همدل هستیم و تمرینات منظم و زیادی داشتیم ولی همانطور که گفتم هنوز تیم‌ها به آمادگی کامل نرسیده اند و به همین خاطر مدعیان اصلی لیگ مشخص نیستند و جدول قطعاً نوسانات زیادی خواهد شد. امروز بازی ما با تیم فولاد سیرجان است. به هر حال این تیم قهرمان سال گذشته مسابقات لیگ برتر بوده و در جام باشگاه‌ها هم توانست به عنوان قهرمانی برسد و سهمیه جهانی را به دست بیاورد. حریف ما بسیار قدرتمند است اما ما هم بازیکنان باتجربه و بزرگی در ترکیب تیم داریم.

سرمربی تیم والیبال طبیعت تأکید کرد: به نظرم لیگ اصلاً قابل پیش‌بینی نیست و همانطور که گفتم تیم‌های مدعی هنوز مشخص نیستند. ما تلاش می‌کنیم با کار زیاد و تمرینات سخت و منظم جایگاه خودمان را در بین مدعیان حفظ کنیم. تیم ما قبل از اینکه در لیگ حضور پیدا کند اصلی‌ترین هدفش این بوده که بازیکن سازی کند و به کشف و پرورش استعدادهای جوان کمک کند.

وادی در مورد شرایط بازیکنان خود عنوان کرد: متأسفانه دو بازیکن پست دریافت کننده ما مصدوم هستند اما خوشبختانه دفاع وسط‌های خوبی داریم که روز به روز در حال پیشرفت هستند. تمام تلاش خودمان را به کار می‌بریم که به یک رشد قابل قبول برسیم و جایگاهی که الان در جدول لیگ داریم را حفظ کنیم. تیم هم کم و کسری ندارد و امیدوارم شرایط روز به روز بهتر شود. به نظرم در لیگ حاشیه امنی وجود ندارد اما دو، سه تیم به خوبی بسته شده‌اند. تیم ما هم از نظر تجربه بالاست و از سال گذشته بهتر بسته شده است.

سرمربی تیم والیبال طبیعت در پاسخ به این سوال که با توجه به جایگاه طبیعت در لیگ برتر این تیم یکی از مدعیان قهرمانی است، اظهارداشت: هیچ چیزی دور از دسترس نیست. تیم فولاد سیرجان که سال گذشته قهرمان رقابت‌های لیگ شد با ۶،۷ باخت به آنجا رسید ولی قطعاً شرایط لیگ تغییر خواهد کرد چون هر تیمی آنالیز خاص خودش را دارد ضمن اینکه رفت و آمدها هم سختی‌های خاص خودش را دارد و شاید کمی شرایط برای تیم‌ها سخت شود اما ما با تمام توان در لیگ حضور خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم این جایگاه را حفظ کنیم.

وادی همچنین در مورد جذب محمدطاهر وادی فرزندش در تیم طبیعت عنوان کرد: امسال فرصتی پیش آمد که محمد طاهر برای تیم شهر خودش بازی کند. او قطعاً انگیزه بالایی خواهد شد و امیدوارم در کنار دیگر بازیکنان نتایج خوبی را رقم بزنیم.

کد خبر 6258219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha